Skip to content Skip to footer
Üldinfo

Virtuaalassistent aitab rohkem saavutada

Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.

Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks  väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume.

Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel oma ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele.

Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini ära kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.

Kodulehtede ja e-poodide hooldus ja uuendamine
VIRTUAALNE ASSISTENT

Miks kasutada virtuaalset assistenti?

  • Tasuv
  • Virtuaalassistendid töötavad eemalt, mis tähendab, et te ei pea nende kontoripindade või seadmete eest maksma, mistõttu on see kulutõhus valik.
  • Paindlikkus
  • Virtuaalassistendid on paindlikumad kui ettevõttesisesed töötajad, nad saavad töötada osalise tööajaga, täistööajaga või projektipõhiselt, mis võimaldab teil oma töökoormust vastavalt oma nõudmistele kohandada.
  • Eriteadmised
  • Virtuaalassistendil on kogemused ja teadmised, mis võivad suurendada teie andmetega seotud ülesannete täpsust ja tõhusust.
  • Koolitust pole vaja
  • Virtuaalassistendi palkamine vabakutselisena välistab vajaduse ulatusliku koolituse järele, kuna nad on selles valdkonnas juba kogenud ja saavad oma ülesandeid täita ilma täiendava juhendamiseta.
  • Aja kokkuhoid
  • Säästab väärtuslikku aega, et saaksite keskenduda oma äri või isikliku elu muudele olulistele aspektidele.
  • Tähelepanu üksikasjadele
  • Tähelepanu üksikasjadele. Virtuaalassistendid on detailidele orienteeritud ja pühendunud, mis tagab, et kõik tööd tehakse täpselt ja õigeaegselt.
  • Skaleeritavus
  • Kui teie ettevõtte vajadused on aeg-ajalt erinevad, saab virtuaalassistent oma teenuseid teie ettevõtte vajaduste põhjal suurendada või vähendada.
Mõne sõnaga assistendist

Virtuaalassistendist

Olen mitmekülgne inimene, kellel on lai valik huvisid ja oskuseid. Mul on kirg loomade aitamise vastu ja olen vabatahtlik kohalikus loomade varjupaigas, pakkudes hoiukodu erinevatele loomadele. Lisaks armastusele loomade vastu olen suur lugemissõber, otsin alati uusi ja huvitavaid teemasid mida uurida. Samuti ei jäta ma kasutamata ühtegi võimalust osaleda veebinaridel, mis on seotud minu huvide või tööga. Selle kustumatu uudishimu ja entusiasmi toon ma kõigesse, mida ma teen

Kohe, kui suur jää on läinud veekogudelt, võib mind tihti näha SUP-lauaga merele minemas või meie armsa Pärnu jõe peal aega veetmas. Usun elukestvasse õppesse ning naudin teadmiste ja oskuste pidevat täiendamist. Aastate jooksul olen läbinud lugematul hulgal koolitusi. Aastal 2020 asutasin oma firma ning oman kingituste e-poodi Eesti Kink. Selle loomisel läbisin ettevõtluskoolituse, õppisin raamatupidamist, kujundamist, turundust ja erinevate tarkvarade ja tööriistade kasutamist.

Tööalaselt on mul kogemusi 10+ aastat. Minu karjäär sai alguse, kui sattusin väga nõudliku ülemuse alluvusse juhiabina, mis õpetas mulle, kui tähtis on olla organiseeritud, tõhus ja olla võimeline toime tulema paljude ülesannetega korraga ja leidma lahendused isegi, kui ma ei ole teemaga kokku puutunud. Olen kogu oma karjääri jooksul lihvinud oma oskuseid projektijuhtimise, klienditeeninduse, ürituste korraldamise ja planeerimise ja palju muu osas.

Valdan vabalt eesti ja inglise keelt. Tööalaselt olen tugeva tööeetikaga ja usaldusväärne inimene, kes tunneb uhkust oma töö üle ning on alati innukas õppima, arenema ja uusi väljakutseid vastu võtma.

Mul on hea meel pakkuda oma teenuseid virtuaalse assistendina ja usun, et suudan pakkuda väärtuslikku abi neile, kes otsivad kedagi, kes aitaks neid nende igapäevaste ülesannete ja kohustuste täitmisel, et saavutaksite oma eesmärgid.

Andmesisestustöö ehk andmete sisestamine

22 €/h

Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust.

Täpsem info ja tellimine

Arvete loomine, sisestamine ja jälgimine

22 €/h

Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamis-programmidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased.

Täpsem info ja tellimine

Toodete ja -kirjelduste sisestamine

22 €/h
Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud.


Täpsem info ja tellimine

Tootekirjelduste loomine

25 €/h

Tootekirjelduste loomine ilma kliendi poolt ette antud materjalita. Toote kohta uurimine, info kogumine, spetsifikatsioonide ja tootepiltide ja muu visuaalse sisu leidmine kliendile. Kogu tootekirjelduse sisu loomine ja haldamine või tooteteabe uuendamine.

Täpsem info ja tellimine

Infopäringud ja otsingud

22 €/h
Infopäringud ja otsinguteenused, mis aitab üksikisikutel või firmadel leida vajalikku teavet. Uurimistöö ja andmete kogumine.



Täpsem info ja tellimine

Juhenduite koostamine

25 €/h
Toote või teenuse kasutamise või protsesside juhendite loomine. Kasutaja vajaduste uurimine ja mõistmine. Selgete ja kokkuvõtlike juhiste kirjutamine.


Täpsem info ja tellimine

Fotode ja failide organiseerimine

22 €/h
Fotode ja failide organiseerimine võib olla tüütu ja aeganõudev ülesanne, eriti kui on suur hulk andmeid erinevates formaatides. Vastavalt kliendi soovidele kaustade ja alamkaustade loomine, piltide korraldamine kuupäeva, sündmuse või märksõnade järgi.



Täpsem info ja tellimine

E-postkastide korrastamine

25 €/h
E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks või tähtsuse järjekorda seadmiseks.


Täpsem info ja tellimine

Helifailide transkribeerimine

25 €/h

Salvestatud heli konverteerimine kirjutatud või trükitud tekstiks. See võib hõlmata spetsiaalse tarkvara või riistvara kasutamist (kliendi oma tarkvara kasutamine) heli transkribeerimiseks või käsitsi transkriptsiooni.



Täpsem info ja tellimine
Võta ühendust

Soovid täpsemat infot? Saada meile päring

Oled alustaja, plaanid laieneda või soovid töötada organiseeritumalt ja
efektiivsemalt – palka virtuaalassistent, kellele delegeerida rutiinsed
ja aeganõudvad ettevõtlust toetavad tegevused.  Virtuaalassistent on
iseseisev ettevõtja, kes pakub interneti vahendusel teistele ettevõtetele
tugiteenuseid ehk põhitegevust toetavaid teenuseid. Võite julgelt iga
sooviga meie poole pöörduda, kindlasti on neid töid veel, millega saame
abiks olla.