Virtuaalassistent aitab rohkem saavutada
Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.
Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume.
Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel oma ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele.
Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini ära kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.
Miks kasutada virtuaalset assistenti?
-
1
Tasuv. Virtuaalassistendid töötavad tavaliselt eemalt, mis tähendab, et te ei pea nende kontoripindade või seadmete eest maksma, mistõttu on see kulutõhus valik.
-
2
Paindlik. Virtuaalassistendid on paindlikumad kui ettevõttesisesed töötajad, nad saavad töötada osalise tööajaga, täistööajaga või projektipõhiselt, mis võimaldab teil oma töökoormust vastavalt oma nõudmistele kohandada.
-
3
Eriteadmised. Virtuaalassistendil on kogemused ja teadmised, mis võivad suurendada teie andmetega seotud ülesannete täpsust ja tõhusust.
-
4
Koolitust pole vaja. Virtuaalassistendi palkamine vabakutselisena välistab vajaduse ulatusliku koolituse järele, kuna nad on selles valdkonnas juba kogenud ja saavad oma ülesandeid täita ilma täiendava juhendamiseta.
-
5
Aja kokkuhoid. Säästab väärtuslikku aega, et saaksite keskenduda oma äri või isikliku elu muudele olulistele aspektidele.
-
6
Tähelepanu üksikasjadele. Virtuaalassistendid on detailidele orienteeritud ja pühendunud, mis tagab, et kõik tööd tehakse täpselt ja õigeaegselt.
-
7
Skaleeritavus. Kui teie ettevõtte vajadused on aeg-ajalt erinevad, saab virtuaalassistent oma teenuseid teie ettevõtte vajaduste põhjal suurendada või vähendada.
Andmesisetus ja assisteerivad tööd
Andmete sisestamine
Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust.
Alates 22 €/h
Arvete loomine, sisestamine ja jälgimine
Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamisprogrammidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased.
Alates 22 €/h
Toodete ja tootekirjelduste sisestamine
Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud.
Alates 22€/h, SEO sõbralikult 25€/h
E-postkasti korrastamine
E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks või tähtsuse järjekorda seadmiseks.
Alates 25 €/h
Virtuaalassistendist
Olen mitmekülgne inimene, kellel on lai valik huvisid ja oskuseid. Mul on kirg loomade aitamise vastu ja olen vabatahtlik kohalikus loomade varjupaigas, pakkudes hoiukodu erinevatele loomadele. Lisaks armastusele loomade vastu olen suur lugemissõber, otsin alati uusi ja huvitavaid teemasid mida uurida. Samuti ei jäta ma kasutamata ühtegi võimalust osaleda veebinaridel, mis on seotud minu huvide või tööga. Selle kustumatu uudishimu ja entusiasmi toon ma kõigesse, mida ma teen
Kohe, kui suur jää on läinud veekogudelt, võib mind tihti näha SUP-lauaga merele minemas või meie armsa Pärnu jõe peal aega veetmas. Usun elukestvasse õppesse ning naudin teadmiste ja oskuste pidevat täiendamist. Aastate jooksul olen läbinud lugematul hulgal koolitusi. Aastal 2020 asutasin oma firma ning oman kingituste e-poodi Eesti Kink. Selle loomisel läbisin ettevõtluskoolituse, õppisin raamatupidamist, kujundamist, turundust ja erinevate tarkvarade ja tööriistade kasutamist.
Tööalaselt on mul kogemusi 10+ aastat. Minu karjäär sai alguse, kui sattusin väga nõudliku ülemuse alluvusse juhiabina, mis õpetas mulle, kui tähtis on olla organiseeritud, tõhus ja olla võimeline toime tulema paljude ülesannetega korraga ja leidma lahendused isegi, kui ma ei ole teemaga kokku puutunud. Olen kogu oma karjääri jooksul lihvinud oma oskuseid projektijuhtimise, klienditeeninduse, ürituste korraldamise ja planeerimise ja palju muu osas.
Valdan vabalt eesti ja inglise keelt. Tööalaselt olen tugeva tööeetikaga ja usaldusväärne inimene, kes tunneb uhkust oma töö üle ning on alati innukas õppima, arenema ja uusi väljakutseid vastu võtma.
Mul on hea meel pakkuda oma teenuseid virtuaalse assistendina ja usun, et suudan pakkuda väärtuslikku abi neile, kes otsivad kedagi, kes aitaks neid nende igapäevaste ülesannete ja kohustuste täitmisel, et saavutaksite oma eesmärgid.
Soovid täpsemat
infot? Saada päring
Oled alustaja, plaanid laieneda või soovid töötada organiseeritumalt ja efektiivsemalt – palka virtuaalassistent, kellele delegeerida rutiinsed ja aeganõudvad ettevõtlust toetavad tegevused.
Virtuaalassistent on iseseisev ettevõtja, kes pakub interneti vahendusel teistele ettevõtetele tugiteenuseid ehk põhitegevust toetavaid teenuseid.
Võite julgelt iga sooviga meie poole pöörduda, kindlasti on neid töid veel, millega saame abiks olla.