Virtuaalassistent
kiireteks töödeks

Virtuaalassistenti teenus sobib väga hästi mikro- ja väikeettevõtetele, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.

ÜLDINFO

Virtuaalassistendist

Virtuaalassistent on kodukontoris töötav spetsialist, kes teostab erinevaid administratiivseid ja tehnilisi töid, mis on tehtavad kaugtööna. Virtuaalassistent aitab näiteks hallata e-kirju, kalendreid, koostada dokumente, teha turu-uuringuid, hallata sotsiaalmeediat või pakkuda kliendituge.

Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.

Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks väärtus, mis aitab säästa raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume. Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele. Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.

Minust

Olen mitmekülgne inimene, kellel on lai valik huvisid ja oskuseid. Mul on kirg loomade aitamise vastu ja olen vabatahtlik kohalikus loomade varjupaigas, pakkudes hoiukodu erinevatele loomadele. Lisaks armastusele loomade vastu olen suur lugemissõber, otsin alati uusi ja huvitavaid teemasid mida uurida. Samuti ei jäta ma kasutamata ühtegi võimalust osaleda veebinaridel, mis on seotud minu huvide või tööga. Selle kustumatu uudishimu ja entusiasmi toon ma kõigesse, mida ma teen.

Kohe, kui suur jää on läinud veekogudelt, võib mind tihti näha SUP-lauaga merele minemas või meie armsa Pärnu jõe peal aega veetmas. Usun elukestvasse õppesse ning naudin teadmiste ja oskuste pidevat täiendamist. Aastate jooksul olen läbinud lugematul hulgal koolitusi. Aastal 2020 asutasin oma firma ning oman kingituste e-poodi Eesti Kink. Selle loomisel läbisin ettevõtluskoolituse, õppisin raamatupidamist, kujundamist, turundust ja erinevate tarkvarade ja tööriistade kasutamist.

Tööalaselt on mul kogemusi 10+ aastat. Minu karjäär sai alguse, kui sattusin väga nõudliku ülemuse alluvusse juhiabina, mis õpetas mulle, kui tähtis on olla organiseeritud, tõhus ja olla võimeline toime tulema paljude ülesannetega korraga ja leidma lahendused isegi, kui ma ei ole teemaga kokku puutunud. Olen kogu oma karjääri jooksul lihvinud oma oskuseid projektijuhtimise, klienditeeninduse, ürituste korraldamise ja planeerimise ja palju muu osas.

Valdan vabalt eesti ja inglise keelt. Tööalaselt olen tugeva tööeetikaga ja usaldusväärne inimene, kes tunneb uhkust oma töö üle ning on alati innukas õppima, arenema ja uusi väljakutseid vastu võtma.

 

Duplicator ametlik info
Virtuaalassistendi teenuste hinnad
Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust. Hind alates 22€/h
Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamis-programmidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased. Hind alates 22€/h
Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud. Samuti tagan, et sisestatud info on vormindatud. Hind alates 22€/h
Tootekirjelduste loomine ilma kliendi poolt ette antud materjalita. Toote kohta uurimine, info kogumine, spetsifikatsioonide ja tootepiltide ja muu visuaalse sisu leidmine kliendile. Kogu tootekirjelduse sisu loomine ja haldamine või tooteteabe uuendamine. Hind alates 25€/h
Infopäringud ja otsinguteenused, mis aitab leida vajalikku teavet. Uurimistöö ja andmete detailne kogumine, mis hõlmab täpse ja usaldusväärse info hankimist erinevatest allikatest vastavalt vajadustele. Teenus aitab säästa aega ja ressursse. Hind alates 22€/h
Toote või teenuse kasutamise või protsesside juhendite loomine. Kasutaja vajaduste uurimine ja mõistmine. Selgete ja kokkuvõtlike juhiste kirjutamine. Juhendite pidev ajakohastamine vastavalt uutele funktsioonidele või muudatustele. Hind alates 25€/h
Fotode ja failide organiseerimine võib olla tüütu ja aeganõudev ülesanne, eriti kui on suur hulk andmeid erinevates formaatides. Vastavalt kliendi soovidele kaustade ja alamkaustade loomine, piltide korraldamine kuupäeva, sündmuse või märksõnade järgi. Hind alates 22€/h
E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks. Hind alates 25€/h
Salvestatud heli konverteerimine kirjutatud või trükitud tekstiks. See võib hõlmata spetsiaalse tarkvara või riistvara kasutamist (kliendi oma tarkvara kasutamine) heli transkribeerimiseks või käsitsi transkriptsiooni. Hind alates 25€/h

Esita päring ja saadame
sulle personaalse pakkumise

Suudan pakkuda väärtuslikku abi neile, kes otsivad kedagi, kes aitaks neid nende igapäevaste ülesannete ja kohustuste täitmisel, et saavutaksite oma eesmärgid.