SEO (Search Engine Optimization) ehk otsingumootoritele optimeerimine on kogum taktikaid ja tehnikaid, mille eesmärk on veebisisu parem nähtavus ja kõrgem positsioon otsingutulemuste lehtedel (OTL). SEO põhieesmärk on suurendada veebilehe orgaanilist (mitte tasulist) liiklust ehk siis saada rohkem külastajaid ilma tasulist reklaami tegemata.
Õigesti tehtud SEO optimeerimine tagab selle, et veebisisu infot kuvatakse Google`i ja teiste otsingumootorite tulemustes esimeste seas. Kui konkurendid kasutavad Sinu märksõnaga tasulist Google Ads reklaami, siis peale neid reklaame.
Kvaliteetne ja asjakohane sisu. SEO jaoks oluline on veebilehe sisu kvaliteet, mis peab vastama kasutajate vajadustele, pakkuma väärtust ning sisaldama asjakohaseid märksõnu.
Regulaarne sisu ja sisu värskendamine: otsingumootorid hindavad regulaarselt uuendatud sisu, mis näitab, et veebileht on aktiivne ja pakub ajakohast teavet.
Sissetulevad viited. Veebilehe autoriteeti aitavad tõsta teistelt usaldusväärsetelt saitidelt sissetulevad viited (lingid), mis näitavad, et veebileht on usaldusväärne ja populaarne.
Kvaliteetsete viidete allikad: mitte kõik sissetulevad viited pole võrdselt väärtuslikud. Kvaliteetsed viited pärinevad autoriteetsetelt ja teemakohastelt veebisaitidelt.
SEO aluseks on õigete märksõnade leidmine, selliste märksõnade mida potentsiaalsed külastajad otsingumootoritesse sisestavad. Märksõnade tundmine aitab suunata soovitud liiklust ja parandada veebilehe nähtavust.
Märksõnade strateegiline ksutamine: märksõnade strateegiline sisestamine veebilahendusse sisusse, pealkirjadesse ja metaandmetesse aitab otsingumootoritel mõista lehe teemat ja seostada seda kasutaja otsingupäringutega.
Lehe laadimiskiirus. Otsingumootorid eelistavad kiirelt laetavaid veebilehti, sest see parandab kasutajakogemust. Kiiruse parandust tasub alustada piltide ja fotode optimeerimisest. Piltide ja failide optimeerimine vähendab laadimisaega, parandades seeläbi oluliselt veebilehe kiirust.
Kohanduv disain. Veebileht peab olema loodud nii, et see oleks kohanduv erinevatele ekraanisuurustele ja seadmetele, tagades mobiilikasutajatele mugava kasutuskogemuse.
Mobiilisõbralike testide sooritamine. Regulaarsed mobiilisõbralikkuse testid aitavad veenduda, et veebileht toimib sujuvalt erinevates mobiilseadmetes.
Kvaliteetne tagasiside ja arvustused. Positiivne tagasiside ja arvustused aitavad tõsta veebilehe usaldusväärsust ja autoriteeti.
Ekspertsisu: jagamine ja ekspertiisi väljatoomine, aitavad tõsta veebilehe autoriteeti oma valdkonnas.
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test. Override the digital divide with additional clickthroughs from DevOps. Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop on focusing solely on the bottom line.
Kui sinu veebilehel või e-poes pole piisavalt sisu, siis on võimatu ka teiste sama valdkonna ettevõtetega edukalt konkureerida. Hea sisu ei ole kunagi vaid paar lauset või lühikirjeldus. Hästi koostatud ja piisava mahuga tekst aitab internetiotsingus jõuda esimeste otsingutulemuste hulka. Sisu peab meeldima nii Google’i otsingurobotile kui päris inimestele.
…
Kui sa pakud sama toodet/teenust sama hinnaga mis konkurendid, siis ei ole häid tulemusi loota.
Hinnaga on väga raske konkureerida. Palju paremini töötab lahendus, mis pakub midagi paremat ja seeläbi eristub konkurentidest.
Müük toimub peale seda, kui tead täpselt, mida sinu klient soovib ja suudad talle seda (paremini kui teised) ka pakkuda.
Inimesed soovivad säästa aega, teenida rohkem raha, olla õnnelikumad, elada tervislikumalt, pingevabamalt ja produktiivsemalt. Kui saad ühe või lausa mõne neist soovidest rahuldada, siis on juba väga hästi, kui suudad selle hästi esile tuua, siis suurepärane!
Capitalize on low hanging fruit to identify a ballpark value added activity to beta test. Override the digital divide with additional clickthroughs from DevOps. Nanotechnology immersion along the information highway will close the loop on focusing solely on the bottom line.