Virtuaalassistent

Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume. Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume.
Hind alates:
22€ per person
Eeliseid:
Kiirus, hind

VIRTUAALASSISTENT Virtuaalassistent aitab rohkem saavutada

Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.
  • Üldinfo
  • Täpsem info

Info:

Kellele:
Ettevõtetele, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.
Eelised:
Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume. Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel oma ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele. Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini ära kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.

Kes on virtuaalassistent

Virtuaalassistent on kodukontoris töötav spetsialist, kes teostab erinevaid administratiivseid ja tehnilisi töid, mis on tehtavad kaugtööna. Virtuaalassistent aitab näiteks hallata e-kirju, kalendreid, koostada dokumente, teha turu-uuringuid, hallata sotsiaalmeediat või pakkuda kliendituge.

Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.

Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks  väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume. Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel oma ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele. Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini ära kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.

Virtuaalassistent

Kes on virtuaalassistent

Virtuaalassistent on kodukontoris töötav spetsialist, kes teostab erinevaid administratiivseid ja tehnilisi töid, mis on tehtavad kaugtööna. Virtuaalassistent aitab näiteks hallata e-kirju, kalendreid, koostada dokumente, teha turu-uuringuid, hallata sotsiaalmeediat või pakkuda kliendituge.

Virtuaalassistenti ehk assisteerivate tööde delegeerimise teenust kasutavad sageli väikeettevõtted ja mikroettevõtted, kellel ei ole ressurssi või vajadust täiskohaga töötaja palkamiseks.

Virtuaalassistent on iga ettevõtte jaoks  väärtus, mis aitab säästab raha, kuna ei pea maksma erinevaid hüvitisi või rentima kontoriruume. Teiseks aitab virtuaalassistent vabastada ettevõttel oma ressursse, et saaksid keskenduda oma tegevuse kõige olulisematele aspektidele. Kolmandaks saad oma ettevõtte tööjõudu paremini ära kasutada, et veelgi suuremat edu saavutada.

Virtuaalassistent

Miks kasutada virtuaalassistenti?

Miks kasutada virtuaalassistenti?

  • Soodsam

Virtuaalassistendid töötavad eemalt, mis tähendab, et te ei pea nende kontoripindade või seadmete eest maksma, Lisaks käib tasustamine ainult aja eest, mis tehtud tööle kulus, mis teeb virtuaalassisntendist kulutõhusa valiku.

  • Eriteadmised

Virtuaalassistendil on kogemused ja teadmised, mis suurendavad andmetega seotud ülesannete täpsust ja tõhusust.

  • Koolitust pole vaja

Virtuaalassistendi palkamine vabakutselisena välistab vajaduse koolituste järele, kuna nad on valdkonnas juba kogenud ja saavad ülesandeid täita ilma juhendamiseta.

  • Paindlik

Virtuaalassistendid on paindlikumad kui ettevõttesisesed töötajad, nad saavad töötada osalise tööajaga, täistööajaga või projektipõhiselt, mis võimaldab töökoormust vastavalt oma nõudmistele kohandada.

  • Aja kokkuhoid

Säästab väärtuslikku aega, et saaksid keskenduda oma äri või isikliku elu muudele olulistele aspektidele.

  • Tähelepanu üksikasjadel

Virtuaalassistendid on detailidele orienteeritud ja pühendunud, mis tagab, et kõik tööd teostatakse täpselt ja õigeaegselt.

  • Skaleeritavus

Ettevõtte vajadused on aeg-ajalt erinevad, virtuaalassistent saab pakutavaid teenuseid ettevõtte vajaduste põhjal suurendada või vähendada.

Minust

Olen mitmekülgne inimene, kellel on lai valik huvisid ja oskuseid. Mul on kirg loomade aitamise vastu ja olen vabatahtlik kohalikus loomade varjupaigas, pakkudes hoiukodu erinevatele loomadele. Lisaks armastusele loomade vastu olen suur lugemissõber, otsin alati uusi ja huvitavaid teemasid mida uurida. Samuti ei jäta ma kasutamata ühtegi võimalust osaleda veebinaridel, mis on seotud minu huvide või tööga. Selle kustumatu uudishimu ja entusiasmi toon ma kõigesse, mida ma teen.

Kohe, kui suur jää on läinud veekogudelt, võib mind tihti näha SUP-lauaga merele minemas või meie armsa Pärnu jõe peal aega veetmas. Usun elukestvasse õppesse ning naudin teadmiste ja oskuste pidevat täiendamist. Aastate jooksul olen läbinud lugematul hulgal koolitusi. Aastal 2020 asutasin oma firma ning oman kingituste e-poodi Eesti Kink. Selle loomisel läbisin ettevõtluskoolituse, õppisin raamatupidamist, kujundamist, turundust ja erinevate tarkvarade ja tööriistade kasutamist.

Tööalaselt on mul kogemusi 10+ aastat. Minu karjäär sai alguse, kui sattusin väga nõudliku ülemuse alluvusse juhiabina, mis õpetas mulle, kui tähtis on olla organiseeritud, tõhus ja olla võimeline toime tulema paljude ülesannetega korraga ja leidma lahendused isegi, kui ma ei ole teemaga kokku puutunud. Olen kogu oma karjääri jooksul lihvinud oma oskuseid projektijuhtimise, klienditeeninduse, ürituste korraldamise ja planeerimise ja palju muu osas.

Valdan vabalt eesti ja inglise keelt. Tööalaselt olen tugeva tööeetikaga ja usaldusväärne inimene, kes tunneb uhkust oma töö üle ning on alati innukas õppima, arenema ja uusi väljakutseid vastu võtma.

Mul on hea meel pakkuda oma teenuseid virtuaalse assistendina ja usun, et suudan pakkuda väärtuslikku abi neile, kes otsivad kedagi, kes aitaks neid nende igapäevaste ülesannete ja kohustuste täitmisel, et saavutaksite oma eesmärgid.

https://veebilahendus.ee/wp-content/uploads/2024/08/Chris_resized.webp
ChrisVili
Virtuaalassistent

Sisestan ja haldan andmeid paljudes erinevates süsteemides, tagades, et informatsioon on alati täpne ja ajakohane.

Minust

Olen mitmekülgne inimene, kellel on lai valik huvisid ja oskuseid. Mul on kirg loomade aitamise vastu ja olen vabatahtlik kohalikus loomade varjupaigas, pakkudes hoiukodu erinevatele loomadele. Lisaks armastusele loomade vastu olen suur lugemissõber, otsin alati uusi ja huvitavaid teemasid mida uurida. Samuti ei jäta ma kasutamata ühtegi võimalust osaleda veebinaridel, mis on seotud minu huvide või tööga. Selle kustumatu uudishimu ja entusiasmi toon ma kõigesse, mida ma teen.

Kohe, kui suur jää on läinud veekogudelt, võib mind tihti näha SUP-lauaga merele minemas või meie armsa Pärnu jõe peal aega veetmas. Usun elukestvasse õppesse ning naudin teadmiste ja oskuste pidevat täiendamist. Aastate jooksul olen läbinud lugematul hulgal koolitusi. Aastal 2020 asutasin oma firma ning oman kingituste e-poodi Eesti Kink. Selle loomisel läbisin ettevõtluskoolituse, õppisin raamatupidamist, kujundamist, turundust ja erinevate tarkvarade ja tööriistade kasutamist.

Tööalaselt on mul kogemusi 10+ aastat. Minu karjäär sai alguse, kui sattusin väga nõudliku ülemuse alluvusse juhiabina, mis õpetas mulle, kui tähtis on olla organiseeritud, tõhus ja olla võimeline toime tulema paljude ülesannetega korraga ja leidma lahendused isegi, kui ma ei ole teemaga kokku puutunud. Olen kogu oma karjääri jooksul lihvinud oma oskuseid projektijuhtimise, klienditeeninduse, ürituste korraldamise ja planeerimise ja palju muu osas.

Valdan vabalt eesti ja inglise keelt. Tööalaselt olen tugeva tööeetikaga ja usaldusväärne inimene, kes tunneb uhkust oma töö üle ning on alati innukas õppima, arenema ja uusi väljakutseid vastu võtma.

Mul on hea meel pakkuda oma teenuseid virtuaalse assistendina ja usun, et suudan pakkuda väärtuslikku abi neile, kes otsivad kedagi, kes aitaks neid nende igapäevaste ülesannete ja kohustuste täitmisel, et saavutaksite oma eesmärgid.

https://veebilahendus.ee/wp-content/uploads/2024/08/Chris_resized.webp
ChrisVili
Virtuaalassistent

Sisestan ja haldan andmeid paljudes erinevates süsteemides, tagades, et informatsioon on alati täpne ja ajakohane.

HINNADVirtuaalassistendi hinnad

Standardhinnad, mille osas on alati läbirääkimisruumi ja paindlikust.
Andmed
Andmesisestustöö ehk andmete sisestamine
€/h22
  • Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust.
Arved
Arvete loomine, sisestamine ja jälgimine
€/h22
  • Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamis-programmidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased.
Tooted
Toodete ja -kirjelduste sisestamine
€/h22
  • Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud. Samuti tagan, et sisestatud info on vormindatud.
Tootekirjeldused
Tootekirjelduste loomine
€/h25
  • Tootekirjelduste loomine ilma kliendi poolt ette antud materjalita. Toote kohta uurimine, info kogumine, spetsifikatsioonide ja tootepiltide ja muu visuaalse sisu leidmine kliendile. Kogu tootekirjelduse sisu loomine ja haldamine või tooteteabe uuendamine.
Infopäringud
Infopäringud ja otsingud
€/h22
  • Infopäringud ja otsinguteenused, mis aitab leida vajalikku teavet. Uurimistöö ja andmete detailne kogumine, mis hõlmab täpse ja usaldusväärse info hankimist erinevatest allikatest vastavalt vajadustele. Teenus aitab säästa aega ja ressursse.
Juhendid
Juhendite koostamine
€/h25
  • Toote või teenuse kasutamise või protsesside juhendite loomine. Kasutaja vajaduste uurimine ja mõistmine. Selgete ja kokkuvõtlike juhiste kirjutamine. Juhendite pidev ajakohastamine vastavalt uutele funktsioonidele või muudatustele.
Fotod ja failid
Fotode ja failide organiseerimine
€/h22
  • Fotode ja failide organiseerimine võib olla tüütu ja aeganõudev ülesanne, eriti kui on suur hulk andmeid erinevates formaatides. Vastavalt kliendi soovidele kaustade ja alamkaustade loomine, piltide korraldamine kuupäeva, sündmuse või märksõnade järgi.
E-postkastid
E-postkastide korrastamine
€/h25
  • E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks.
Helifailid
Helifailide transkribeerimine
€/h25
  • Salvestatud heli konverteerimine kirjutatud või trükitud tekstiks. See võib hõlmata spetsiaalse tarkvara või riistvara kasutamist (kliendi oma tarkvara kasutamine) heli transkribeerimiseks või käsitsi transkriptsiooni.

HINNADVirtuaalassistendi hinnad

Standardhinnad, mille osas on alati läbirääkimisruumi ja paindlikust.
Andmed
Andmesisestustöö ehk andmete sisestamine
€/h22
  • Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust.
Arved
Arvete loomine, sisestamine ja jälgimine
€/h22
  • Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamis-programmidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased.
Tooted
Toodete ja -kirjelduste sisestamine
€/h22
  • Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud. Samuti tagan, et sisestatud info on vormindatud.
Tootekirjeldused
Tootekirjelduste loomine
€/h25
  • Tootekirjelduste loomine ilma kliendi poolt ette antud materjalita. Toote kohta uurimine, info kogumine, spetsifikatsioonide ja tootepiltide ja muu visuaalse sisu leidmine kliendile. Kogu tootekirjelduse sisu loomine ja haldamine või tooteteabe uuendamine.
Infopäringud
Infopäringud ja otsingud
€/h22
  • Infopäringud ja otsinguteenused, mis aitab leida vajalikku teavet. Uurimistöö ja andmete detailne kogumine, mis hõlmab täpse ja usaldusväärse info hankimist erinevatest allikatest vastavalt vajadustele. Teenus aitab säästa aega ja ressursse.
Juhendid
Juhendite koostamine
€/h25
  • Toote või teenuse kasutamise või protsesside juhendite loomine. Kasutaja vajaduste uurimine ja mõistmine. Selgete ja kokkuvõtlike juhiste kirjutamine. Juhendite pidev ajakohastamine vastavalt uutele funktsioonidele või muudatustele.
Fotod ja failid
Fotode ja failide organiseerimine
€/h22
  • Fotode ja failide organiseerimine võib olla tüütu ja aeganõudev ülesanne, eriti kui on suur hulk andmeid erinevates formaatides. Vastavalt kliendi soovidele kaustade ja alamkaustade loomine, piltide korraldamine kuupäeva, sündmuse või märksõnade järgi.
E-postkastid
E-postkastide korrastamine
€/h25
  • E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks.
Helifailid
Helifailide transkribeerimine
€/h25
  • Salvestatud heli konverteerimine kirjutatud või trükitud tekstiks. See võib hõlmata spetsiaalse tarkvara või riistvara kasutamist (kliendi oma tarkvara kasutamine) heli transkribeerimiseks või käsitsi transkriptsiooni.

KONTAKTSoovid lisainfot või täpsemat pakkumist?

Esita päring ning analüüsin ja saadan täpsema info ja pakkumise

KONTAKTSoovid lisainfot või täpsemat pakkumist?

Esita päring ning analüüsin ja saadan täpsema info ja pakkumise

    Info:

    Andmesisestustöö ehk andmete sisestamine

    22 €/h

    Andmesisestustöö hõlmab teabe (nt klientide kontaktandmed, müüginumbrid, laoandmed ja muud tüüpi teabe) sisestamist ja värskendamist digitaalsel kujul. Või paberkandjalt andmete sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või failidesse. See nõuab tähelepanu pööramist detailidele, täpsust ja kiirust.

    Arvete loomine, sisestamine ja jälgimine

    22 €/h

    Arvete loomine vastavalt kliendi antud andmetele. Arvete sisestamine erinevatesse raamatupidamis-programmidesse. Arvete laekumiste jälgimine ja probleemsete klientidega tegelemine. Te ei pea muretsema vigade ega viivituste pärast ning Teil on meelerahu, et Teie rahaasjad on korras ja asjakohased.

    Toodete ja -kirjelduste sisestamine

    22 €/h

    Toote sisestamise töö hõlmab endas toote kohta teabe sisestamist erinevatesse andmebaasidesse või süsteemidesse. Teave sisaldada selliseid üksikasju nagu toote nimi, kirjeldus, hind, pildid ja muu asjakohane teave, mis on kliendi poole ette antud.

    Tootekirjelduste loomine

    25 €/h

    Tootekirjelduste loomine ilma kliendi poolt ette antud materjalita. Toote kohta uurimine, info kogumine, spetsifikatsioonide ja tootepiltide ja muu visuaalse sisu leidmine kliendile. Kogu tootekirjelduse sisu loomine ja haldamine või tooteteabe uuendamine.

    Infopäringud ja otsingud

    22 €/h

    Infopäringud ja otsinguteenused, mis aitab üksikisikutel või firmadel leida vajalikku teavet. Uurimistöö ja andmete kogumine.

    Juhendite koostamine

    25 €/h

    Toote või teenuse kasutamise või protsesside juhendite loomine. Kasutaja vajaduste uurimine ja mõistmine. Selgete ja kokkuvõtlike juhiste kirjutamine.

    Fotode ja failide organiseerimine

    22 €/h

    Fotode ja failide organiseerimine võib olla tüütu ja aeganõudev ülesanne, eriti kui on suur hulk andmeid erinevates formaatides. Vastavalt kliendi soovidele kaustade ja alamkaustade loomine, piltide korraldamine kuupäeva, sündmuse või märksõnade järgi.

    E-postkastide korrastamine

    25 €/h

    E-kirjade haldamine ja korrastamine, et muuta need lihtsasti juurdepääsetavaks, otsitavaks ja hallatavaks. Kaustade ja siltide loomine, soovimatute meililoendite tellimuse tühistamine ja tööriistade kasutamine e-kirjade filtreerimiseks või tähtsuse järjekorda seadmiseks.

    Helifailide transkribeerimine

    25 €/h

    Salvestatud heli konverteerimine kirjutatud või trükitud tekstiks. See võib hõlmata spetsiaalse tarkvara või riistvara kasutamist (kliendi oma tarkvara kasutamine) heli transkribeerimiseks või käsitsi transkriptsiooni.

    Close

    Virtuaalassistent

    Hind alates:
    22€ per person
    Eelised:
    Kiirus, hind

      Lisainfo päringuks täida vorm. Nõutud väljad on märgitud *



        Hinnapäringu esitamiseks täida vorm. Nõutud väljad on märgitud *